Kantoor

HERVORMINGEN

Volgend schooljaar zal de richting Kantoor grotendeels worden opgenomen in de richting Onthaal, Organisatie & Sales. Binnenkort hierover meer informatie.

6e jaar Kantoor

Deze bedrijfsgerichte opleiding is gevarieerd én praktisch. De sector van de internationale handel, het vervoer en aanverwante bedrijfstakken zijn voortdurend in beweging. Innovatief zijn en uitdagingen het hoofd kunnen bieden zijn een must op de werkvloer, en een groot aandachtspunt in deze richting.

Je bent stressbestendig, nauwkeurig, flexibel en stipt. Je hebt zin voor verantwoordelijkheid en denkt probleemoplossend. Je bent communicatief en klantgericht. Deze vaardigheden worden geoefend tijdens de lessen en in de praktijk getraind tijdens je wekelijkse stages, een ondernemersproject (zoals Jieha) en de lessen kantoorsimulatie.

Doe je je 6e jaar in het schooljaar 2023-2024, dan kan je nog doorstromen naar het 7e jaar in schooljaar 2024-2025. Daarna wordt het 6e jaar hervormd en bestaan de 7e jaren niet meer.

Lessentabel
In de 3e graad beland? We bereiden je voor op het hoger onderwijs! Wat de verdere mogelijkheden zijn? Kijk op ‘onderwijskiezer.be’ voor eventuele vervolgopleidingen.